LXR HIIT

LXR Hiit

LXR Hiit een workout van 45 minuten, bestaande uit 2 delen, met functionele, opbouwende basisoefeningen die veel effect hebben op uw lichaam. De structuur van de les en het tempo zijn leidend.

LXR® Training +30 is een Strength training die je in 30 minuten sterker, slanker en fitter maakt!  Kracht, uithoudingsvermogen en coördinatie komen samen in deze functionele workout en geven je snel resultaat; je verbrandt vet, ontwikkelt spierkracht en verbetert je conditie!

Tijdens de LXR® workout wordt gebruik gemaakt van de LXR® fitness bag die je uitdaagt je lichaam slimmer te gebruiken en ervoor zorgt dat je je buikspieren voelt bij elke beweging. Squats, lunges, presses en rotaties wisselen elkaar in hoog tempo af, waardoor de intensiteit constant hoog blijft. De uitdagende functionele bewegingen, gecombineerd met lekkere muziek motiveren je om maximaal rendement uit je training te halen!

LXR® Mobility Training

Flexibiliteit is essentieel om gezond en pijnvrij te kunnen bewegen in het dagelijks leven en de sport. Zowel mentale als lichamelijke stress, eenzijdig bewegen of overbelasting kunnen ervoor zorgen dat onze flexibiliteit wordt beperkt, wat kan leiden tot blessures. LXR® Mobility is een 15 minuten durende workout die je helpt spierherstel te bevorderen en flexibiliteit te verbeteren.

Tijdens de workout combineren we stretch technieken met foam rolling. Foam rolling is een zelf-massagetechniek waarbij gebruik wordt gemaakt van een foam roll. Het stimuleert de doorbloeding in de spier en helpt om  gevoelige “knopen” uit je spieren te masseren. In een stretch flow verlengen we de spieren die we met de foam roll  hebben gemasseerd voor optimale flexibiliteit en een sneller spierherstel.

LXR® Mobility is een perfecte manier om snel te herstellen van de LXR® Strenght workout, maar kan ook als losse workout worden gevolgd.

Lesrooster voor LXR Hiit

Dag
Tijd
Les
Zaal
Maandag
19:30-20:15
Shape Studio1
Woensdag
20:30-21:15
Shape Studio1
Zondag
09:30-10:15
Shape Studio1

Lesinhoud LXR Hiit

SoortHigh Intensity Interval Training: Op basis van krachtoefeningen
Duur30 minuten
Voor wieVolwassenen(18+)
IntensiteitHoge intensiteit
VerbruikGemiddeld 400 CALORIEËN
MaterialenBarbell & gewichten
Resultaten
  • Meer kracht
  • Strakkere spieren
  • Alles in 30 minuten
LocatieBreda